Klachtenregeling
Klachten van de klager dienen zo volledig mogelijk geargumenteerd naar het e-mailadres van ons (info@allroundincasso.nl) gestuurd te worden. Binnen twee werkdagen ontvangt u een schriftelijke bevestiging van de klacht. De klacht wordt vervolgens kosteloos doorgeleid aan advocatenkantoor ABC Legal te Amsterdam. ABC Legal stelt klager in de gelegenheid een toelichting te geven op de klacht en zal binnen een maand na indiening van de klacht schriftelijk en gemotiveerd oordelen over de gegrondheid van de klacht. Mocht deze klachtenregeling niet tot een oplossing leiden dan kan een eventueel geschil ter beslechting worden voorgelegd aan de bevoegde rechter.
Geschillencommissie
All-Round Incasso sluit zich ook aan bij een geschillencommissie. Een geschillencommissie behandelt klachten over een financiële dienstverlener maar staat incassodienstverleners ook bij in geschilbeslechting als alternatief voor de rechter.
Een geschillencommissie adviseert en bemiddelt of doet een bindende uitspraak.
Het inschakelen van een geschillencommissie heeft als voordelen:
- u hoeft niet naar de rechter;
- de procedure is vaak sneller en goedkoper.
Zodra de aansluiting bij een geschillencommissie heeft plaatsgevonden, publiceren wij dat op de website.